Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Giresun

Valilikler

T.C. Doğankent Kaymakamlığı
T.C. Doğankent Kaymakamlığı
T.C. Doğankent Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat
  • DOĞANKENT
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
29
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
      • İmza Yetkileri Yönergesi
  • DOĞANKENT
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi
  • Kamu Hizmet Standartları

Tapu Sicil Müdürlüğü

 

Açıklama: tse_iso_logoDOĞANKENT TAPU MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2014 YILI İLK ALTI AYLIK BRİFİNGİ

http://www.tkgm.gov.tr/tr

1.KURULUŞUN GENEL TANIMI

a) Görevleri :

İlçemiz Tapu Müdürlüğü 01.08.1991 yılında kurularak hizmet vermeye başlamıştır.

Mülkiyete ilşkin Satış,bağış,ölünceye kadar bakma akdi,taksim,ipotek,İrtifak Hakkı Tesisi,Kat İrtifakı,Kat Mülkiyeti, Vb.Akaitli işlemler;Mirasın İntikali,Taşınmazı Ayırma (İfraz),Birleştirme (Tevhid),Cins Değişikliği,İmar Uygulamaları Vb.Akitsiz işlemler gerçekleştirilmekte,Ayrıca Vatandaşlarımızın ve Mahkeme,İcra Müdürlükleri ile Tarım Müdürlükleri başta olmak üzere bir çok yatırımcı kurum ve kuruluşun belge ve bilgi taleplerinin karşılanması ile Taşınmaz mallarla ilgili Akitlerle her türlü tescil işlerinin yapılmasını,Hazinenin sorumluluğu altındaki Tapu Sicillerinin düzenlen bir şekilde tutulmasını,Siciller üzerinde değişikliklerin takibini,denetlenmesini,sicil ve belgelerin korunmasını,ilgili mevzuata uygun olarak sağlamak.

b) Teşkilat Yapısı :

Müdürlüğümüz ;Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, Trabzon Tapu ve Kadastro IX.Bölge Müdürlüğüne bağlı bir ilçe Taşra kuruluşudur.

c) Kadro ve Personel Durumu :

Kurumumuzda 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunun 4/A maddesine tabi, Eğitim durumu 1 Adedi Lisans ve 1 Adedi Lise Mezunu olarak Toplam (2) Adet Bilgisayar İşletmeni Unvanlı personel bulunmakta ve aktif görevde olan 2 personelden 1 Adedi Tapu Müdür Vekili olarak görev yapmaktadır.

 

S.No

 

Adı ve Soyadı

Ünvanı

Derece/Kademesi

01

Cengiz SelçukEFE

Tapu Müdür V.

(Bilgisayar İşletmeni)

3/2

02

Muhammet YAHŞİ

 

Bilgisayar İşletmeni

7/1

 

d) Bina,Lojman,Diğer Sosyal ve Yardımcı Tesisler Durumu:

 

Kurumumuz Sadaklı Mahallesi Hükümet caddesi No:7/5 Adresinde mukim Mülkiyeti Doğankent malmüdürlüğüne ait binanın 5.katında 1 Adet Arşiv:15,29 m2+1 Adet Oda (Servis+Müdür odası Birleşik) :28,58 m2+1 Adet oda:15,79 m2+1 Adet Oda:14,56 m2+1 Adet Oda:30,35 m2+Ortak Alan:16,80 m2 ile Toplam Kullanım Alanı:121,37 m2 lik bir alanda yıllık kira karşılığı hizmet vermektedir.

İdaremize ait lojman,diğer Sosyal ve Yardımcı tesisler bulunmamaktadır.

 

e) Araç-Makine Parkı ve Techizat Durumu :

 

Müdürlüğümüze ait veya tahsisli herhangi bir türden Araç-Makine Parkı ve Techizat bulunmamaktadır.

 

2.İLK ALTI AY İÇİNDE YAPILAN BAŞLICA ÇALIŞMALAR:

 

İşlemin Adı

İşlem Sayısı

Döner Sermaye

Tapu Harcı

Damga Vergisi

Toplam

Tapu Senedi (SPK Lis.Firmalara)

9

109,80

0

0

109,80

Belediye ve Mücavir Alanlarda Cins Değişik

2

73,00

0

0

73,00

Diğer Cins Değişiklikleri

3

109,50

243,90

0

353,40

Elbirliği Mülkiyenin Sona Erdirilmesi

2

73,00

162,60

0

235,60

Ferdileşme

2

307,00

5.413,58

0

5.720,58

İfraz İşlemi (TSM)

1

36,50

316,06

0

352,56

İntikal

15

548,50

0

0

548,50

İpotek Terkini

4

0

87,50

0

87,50

İpotek Tesisi

14

431,70

33,00

0

464,70

Kat Mülkiyeti Tesisi

2

307,00

0

0

307,00

Kişi Kimlik Bilgilerinin Düzeltilmesi(Hisse)

1

36,50

81,30

0

117,80

Muhdesatın Terkini(Hak Sahibin Talebi ile)

1

0

17,50

0

17,50

Mülkiyet ve Hisse Oranlarının Düzeltilmesi

5

182,50

406,50

0

589,00

Satış

52

2.209,80

40.064,52

0

42.274,32

Satış Suretiyle Pay Temliki

1

37,50

409,18

0

446,68

Satış ve İpotek

2

148,00

3.991,20

0

4.139,20

Tapu Kaydı (Taşınmaz)

1

11,40

0

0

11,40

Tevhit İşlemi (TSM)

1

36,50

512,10

0

548,60

Yapılı İken Yapısız Hale Gelme

1

36,50

81,30

0

117,80

Yüzölçümünün/Arsa Payının Düzeltilmesi

2

73,00

162,60

0

235,60

Genel Toplam

121,00

4.767,70

51.982,84

0

56.750,54

 

Yevmiye Sayısı

Başvurulu İşlem Sayısı

Harca Esas Olan Matrah

Tahsil Ettirilen

Harç Miktarı

 

Tahsil Ettirilen

Döner Sermaye Miktarı

 

234

 

 

256

 

3.026.341,00

 

51.982,84

 

4.767,70

 

 


 

 

 

a) T.C.KİMLİK NUMARASI VERİ GİRİŞLERİ VE GÜNCELLEME ÇALIŞMA PLANI

 

Müdürlük Adı

Toplam Malik Sayısı

T.C.Nolu Kayıt Sayısı

T.C.Nosuz Kayıt Sayısı

T.C.Kimlik Oranı

Güncellemeyi Bekleyen Kayıt Sayısı

Güncellenemeyen Kayıt Sayısı

 

DOĞANKENT

 

 

37886

 

37883

 

3

 

% 99,99

 

3

 

3

 

b) YETKİ ALANI İÇİNDE TESİS KADASTRO FAALİYETLERİ:

 

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü İhaleli Kadastro sonucu sorumluluğu Tokat Kadastro Müdürlüğüne ait olarak 2008 Yılında Müdürlüğümüze ait Yeki alanı içinde 3 mahalle ve 9 köydeki tüm Kadastro çalışmaları tamamlanarak 1.Bilgilendirme 15 günlük Askı ve 2. 30 Günlük Kesinleştirme Askılarından sonra en son 22.07.2010 tarihinde Tapu Kütükleri aşağıda şekilde müdürlüğümüze teslimleri yapılarak veri girişleri Bilgisayar ortamına aktarılarak Kadastro çalışmaları ilçemizde tamamen bitmiştir.

İlçemizde Kadastro görecek mahalle ve köy bulunmamaktadır.

 

2011 Yılı içinde Mahalli İdareler Yönetmeliğine göre;

*Süttaşı Mahallesi İki kısma ayrılarak Yeşiltepe Mahallesi adı altında yeni bir mahalle oluşturulmuştur.

*Merkez Mahallesi İki kısma ayrılarak Yeni Mahalle adı altında yeni bir mahalle oluşturulmuştur.

Böylece Müdürlüğümüzün Faaliyet alanı 9 Köy 5 Mahalle olarak teşekkül etmiştir.

Buna Göre;

 

c) MAHALLE ADA-PARSEL CETVELİ

 

Mahalle/Köy

Birim

Kütük

 

Parsel

 

BB sayısı

 

 

AT

KM/Kİ

AT

KM/Kİ

 

ÇATAK KÖYÜ

 

29

 

2815

 

 

ÇATALAĞAÇ KÖYÜ

 

20

 

1929

 

 

DOYMUŞ KÖYÜ

 

10

 

980

 

 

GÜDÜL KÖYÜ

 

10

 

970

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GÜVENLİK KÖYÜ

 

16

 

1680

 

 

KOZKÖY KÖYÜ

 

18

 

1750

 

 

MERKEZ MAHALLE

 

11

6

745

25

487

OYRACA KÖYÜ

 

9

 

900

 

 

SADAKLI MAHALLE

 

7

1

658

1

3

SÖĞÜTAĞZI KÖYÜ

 

18

 

1800

 

 

SÜTTAŞI MAHALLE

 

33

 

1991

 

 

YENİKÖY KÖYÜ

 

3

 

291

 

 

YEŞİLTEPE MAHALLESİ

 

 

10

 

 

964

 

 

YENİMAHALLE

 

6

 

515

 

 

TOPLAM

 

200

7

17988

26

490

 

Toplam Kadastro Parsel Sayısı:17988

 

3-İHTİYAÇ VE SORUNLAR :

Müdürlüğümüzün hizmet verdiği yerleşke alanı; Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünce Tip Proje kapsamında (Başvuru Salonu+Müdür Odası+Servis+Compact Arşi) Tadilat- Bakım ve Onarım programına alınmış Temmuz-2014 ayı içinde çalışmalara başlanılacaktır.

Müdürlüğümüzde şu an itibari ile Fiziki Mekan haricinde Bilişim Teknoloji türünden herhangi bir Malzeme eksiği bulunmamakla beraber daire temzilik işlerinin yürümü görevlisi personel olmadığından idaremiz çalışan memurları tarafından haftalık olarak yapılmakta olup hizmet alımı yöntemi ile temzilik işleri ve yardımcı hizmetler türünden bir personele ihtiyacımız bulunmaktadır.

4-ÖNERİLER :

Bilgisayarlar ve buna bağlı teknik alt yapının gelişen teknolojiye bağlı olarak sürekli yenilenme işlerinin sağlıklı yürütülmesi ile yeni Hükümet Konağı yapımı esnasında Tapu Müdürlüğümüzün ihtiyaçlarına yönelik olarak yer tahsislerinin sağlanmasını hususunu;


İLETİŞİM: Doğankent İlçeTapu Müdürlüğü. Sadaklı Mahallesi Hükümet Caddesi -Kaymakamlık No:7/5- DOĞANKENT/GİRESUN Telefon:(0454)280 1020-Fax: (0454)4715385

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
Yeşiltepe Mahallesi Hastane Sokak No:2 Doğankent/GİRESUN
0(454)471 52 52
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız